הרווק פרק 3 | 14 נקבות וזכר אחד קטן
יש לי פנטזיה. היא הולכת ככה:
גיא עומד בחליפה כשמולו נמצאות הרווקות הנרגשות. הוא קורא לאחת מהן, שנגשת אליו בחיוך נבוך. הוא מרים ורד אחד מהערימה ומגיש לה אותו.
"תסכימי לקבל את הורד?"
הרווקה מרימה את מבטה, מסתכלת בעיניו ועונה לו בקול רועד:
"לא".

ונחזור למציאות. והמציאות מתרחשת בקומה 5 במלון דן ת"א, בחדר הסוויטה, שם זכינו מספר רווקות הוללות שמעדיפות שהדייט שלהן לא יתן שום ורד, מספיק שישלם את החשבון בסוף הערב, לראות את פרק 3 של הרווק.
הסתכלתי סביבי, ולא יכולתי שלא לגחך. חבורה של בנות יושבות להן מבושמות משמפניה, מפוצצות מאוכל מפנק שאכלנו קודם במסעדת המלון, מאופרות בכבדות בצורה מקצועית ונזהרות לא לגעת בכלום כדי לא להרוס את הלק החדש שהרגע מרחו לנו.
כן, זכינו לערב כמו שרק הפקת הרווק יכולה לתת: קיטשי בטירוף. ואתם יודעים מה? i loved it!!!!!!!
יש לי וידוי: אני, ליעד קליין, בחורה. כן כן, זה נכון. אני בחורה, ולא סתם בחורה- בחורה שאוהבת דברים של בנות: איפור, מניקור, אנשים שמקרקרים סביבי ודואגים שכוס השמפנייה שלי מלאה. הי הי הי הי.

אתמול בערב גיליתי שלא חשוב מה יגידו הגברים- מאוד קל לרצות אותנו. היינו פשוט מאושרות מהטיפול לו זכינו. דמיינו חבורה של תרנגולות שמתרוצצת בין עמדת האיפור לעמדת המניקור, ובין כוס השמפניה לקרם הברולה והעוגיה המרוקאית. מה עוד צריך בחיים? רק חבורת גברים חצי עירומים הייתה חסרה. אבל לא נהייה קטנוניות. אכלנו שוקולד במקום.
מצאו את ההבדלים: הרווקות זוכות למניקור וגם הרווקות שצופות ברווקות זוכות למניקור

ובזמן שהנקבות מעולם הבלוגים ישבו להן בסוויטה, על המסך מולן הנקבות של הרווק בכו, רבו (התפלאתי איך זה לא קרה עד עכשיו), ריכלו ועשו עוד כל מיני דברים נשיים טיפוסיים.
להלן הממצאים:
"אני מרגיש שאצל יעל רב הנסתר על הגלוי" - גיא מפספס את הגלוי הענקי שפורץ מהשמלה של יעל
"ברגע שזיהו את גיא נכנסנו בלי לחכות ובלי כלום" - הבנות נכנסות למועדון בזכות גיא. לא בזכות המצלמות, או ההפקה, או העובדה שהן באמצע צילומי תוכנית עכשיו. רק בזכות גיא. כפרה עליו.
"לא יכולתי לדבר" - וואו! תפנית בעלילה! לראשונה נטלי מתביישת. באמת לא צפוי.
"אין אף אחת שעומדת בטוב הלב שלי [...] את בוכה עליו! את חיה בסרט! אני אמיתית, תאכלו ת'לב. הוא לא רוצה אתכן" - מיתר מוכיחה שאכן היא טובת לב.

ולפינת התחזית:
דפנה - כבודה במקומה מונח.

מיתר- אוי מיתר... אני רשמתי את שמך ברשימת ה-LIKE שלי בתחילת העונה. אכזבת אותי. שברת את ליבי, קראת את הורד שלי. ביצ'. (ושום מילה על השמלה שלך).

יסמין- השמועות הכריעו אותי. כנראה שהיא תגיע רחוק, אם לא עד הסוף.

יעל- החזה הכריע את גיא. כנראה שהציצי שלה יגיע רחוק.

טוב, אני לא יודעת איך אתם סיימתם את הערב אתמול אחרי התוכנית, אבל אני חזרתי הביתה בלימוזינה. הייתי רוצה להגיד שזה מגוחך, אבל זה היה מעולה!
נו... קצת קיטש לא הרג אף אחד.

אה, כן- התאומות עפו. אבל למי אכפת, נכון?
Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
3 Responses
  1. אנונימי Says:

    אני פונה בשם כל החברות של הבלוגיסטיות- פעם הבאה הזמנה זוגית בבקשה!!!!!!!!! בננה.


  2. אנונימי Says:

    אהבתי..
    רוצה גם!!


  3. אנונימי Says:

    נטלי תובעת את האקס שלה על 200000 על זה שביטל לה ברגע האחרון... בגלל זה היא בוכה בכל הפרקים. עלק היא לא יצאה לת"א בחיים, יש לי תמונות שלה במועדונים.... שתפסיק לשחק אותה ילדה טובה ירושלים. מדובר בפרחה ירושלמית ששמה ממש לא הולך לפניה, תמימות היא ממנה והלאה ויש לה כל כך הרבה אוייבות שאני לא בינהן אך משעשע לראות איך בטלויזיה היא מצטיירת כבחורה עדינה וביישנית..


הוסף רשומת תגובה

  • הרווק

    The Bachelor

    גיא גיאור, נטורופת ואחד מהמשתתפים הדומיננטיים בעונה השנייה של "הישרדות", יהיה הרווק המבוקש עליו מתחרות הבנות, בתוכנית הריאליטי הרווק

    שיתוף

       More

    פרומו הרווק

    Beyonce - Halo


    מודעות

    בלוג חובה לכל אישה